30.9.2012

Se on.... Postaus! :o

Maukasta päivää :3 Tajusin äsken että en oo postaillu aikoihin. Sellaseen tajuammiseen tarvii mun sherlock vaistojani -:3
Ja sitten tajusin äsken että mulla on päällä villapaita ja kesä-caprit... Ja sitten sherlockkoin että Chinamin nuttura näyttää edestäpäin aivan afrolta! :'33 Hehehehe....
Laitan nyt vähän kuvia, mutta ensin mun kannattaa siirtää ne koneelle. Oon tehny muuten mun irl blogin, kattokaa se sit joskus jos jaksatte. Mut olin muuten tauolla, ei jaksanu. :c sori
Sitten muuten mietin että Zukukaan ei ole postaillut? :o Missä sinä olet, Zuku?
Olisin muuten saanu ihanan custom Pullip Ayan, millä oli peruukki ja obitsu, mut se myytiin mun nenän edestä... 3': ~Nyt haamittaa~
Alan nyt siirtämään kuvia koneelle ja muokkaamaan :D



 Siinä on Chinami mun uuden roskiksen päällä ^^
(Ei menossa roskiin! D:)
Tärähti...

 Tässä ne sen uudet kengät, mistä en varmaan vielä oo laittanu kuvaa?
Ihanat pitkävartiset keltaiset tennarit <3

 Miks sä katot mua noin syyttävästi!? -:c

 Minne Chinami häipy? -:o

 No sehän tippu... :0
 Niin mahtava tunne kun laittaa roskiksensa kuvan blogiin! ^^

 Annetaan Chinamille ensiapua :0
(Tärähti hiukan)

 Oikeesti pelottavaa ku sen silmä meni tolleen ylilounnollisen sivuun :ooo
Ei kai se menny rikki? :c
Huh, ei... :D

 Mut toi käsi on ainakin ihan kunnos ._.

+

 Nanjoon uudet kengät :3 Tiedättehän Litlejen omistajat, et niille on hankala hankkia sopivia kenkiä..

 Ja muokkasin PicMonkeylla tälläsen ihanan demoni kuvan Chinamista :'D

Ja vielä: Tietääkö kukaan miten Gimppiä käytetään? :o Oon ladannu sen, mut ei oikein onnaa.. :D ++ Olis kivaa jos laittaisitte niitä kommia, ku nähdään näihin postauksiin oikeesti vaivaa... :)


T: Foxie

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikki saavat kommentoida, sis. anonyymit ja ei ole robottitestiä ☺